środa, 24 maja 2023

Chloe Gong - "These violent delights", "Our violent ends"

 A gdyby tak napisać historię Romea i Julii jeszcze raz? Jak dla mnie pomysł świetny, a wykonanie jeszcze lepsze. Może wielką fanką "Romea i Julii" nie jestem ,ale ta wariacja mnie ujęła. Oczywiście wszystko się opiera na miłości dwójki młodych ludzi pochodzących z dwóch zwaśnionych rodów....ale nie tylko- są dziedzicami rywalizujących gangów. Całe szczęście krótka miłość i ślub po dwóch dniach tutaj zmienił się na silne uczucie i walkę z samym sobą, czyli coś bardziej realnego.

Po przeczytaniu "These violent delights" i "Our violent ends" zostałam ich fanką nr 1 :). Tak wciągających i ekscytujących książek nie czytałam dawno. Ile tam się dzieje...normalnie nie starcza słów. Każdy zwrot akcji, daje wrażenie rollercoastera, zapiera dech. Oprócz wątku miłosnego, wyjętego z dramatu Szekspira nie ma tam nic przewidywalnego. Brakuje mi słów, żeby opisać to cudo, więc powiem jedynie ja chcę jeszcze raz!

Oprac. Z.P.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz