poniedziałek, 7 stycznia 2019

B.A.Paris. "Za zamkniętymi drzwiami"

 "Za zamkniętymi drzwiami" to thriller autorstwa B.A.Paris. Opowiada o idealnym małżeństwie, mieszkającym w idealnym domu, prowadzącym idealne życie. Ale tylko pozornie. Zdradzając więcej, popsułabym wam zabawę. Choć ja mam mieszane uczucia, co do tej książki. Z jednej strony pomysł autorki na rozwój fabuły i zakończenie był dobry. Jednak z drugiej jej styl pisania nie przypadł mi do gustu. Opisy strasznie mi się dłużyły. Forma podziału rozdziałów na "Kiedyś" i "Teraz" też mi się nie podobała. Początkowo rzeczywiście "Kiedyś" dotyczyło przeszłości, a "Teraz" teraźniejszości. Jednak po jakimś czasie akcja "Teraz" wybiegła znacznie w przyszłość. Mimo wszystko, jeśli ktoś jest gotów przymrużyć oko na te wady, książka może mu się podobać.
Oprac.W.S.
Znalezione obrazy dla zapytania za zamkniętymi drzwiami empik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz