środa, 19 kwietnia 2023

Victoria Schwab - "Mroczna Krypta"

 "Mroczna krypta"- porywająca powieść fantasy z elementami kryminału. Dodatkowo to cudowna okazja- dwie części w jednej książce. Nie trzeba biegać po bibliotekach szukając sequela. Raj :)
Na początku trudno mi było zorientować się, o co chodzi, ale po dwóch, czy trzech rozdziałach miałam wrażenie, że od zawsze żyłam w świecie Mackenzie Bishop. Teraźniejszość i przeszłość się przeplatają. Pojawia się sporo zupełnie niespodziewanych zwrotów akcji, co buduje napięcie oraz powoduje dreszczyk emocji. Wątek kryminalny jest zbudowany po mistrzowsku, może nie jest to Agata Christie, ale nadal genialne. Tajemnice teraźniejszości i przeszłości nakładają się na siebie z intrygami w Archiwum. Do tego, w przerwach między scenami walk, pojawia się mój ulubiony typ wątku miłosnego...ale jaki to typ, to nie zdradzę, bo nie chcę spojlerować. Książka wydaje się być gruba, ale "wciąga"- dosłownie musiałam się pilnować ,żeby nie czytać cały dzień, ale też ogarnąć życie w realu, bo podczas czytania "Mrocznej Krypty" się o nim zapomina.
Oprac. Z.P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz