środa, 26 kwietnia 2023

T. J. Reid - "Siedmiu mężów Evelyn Hugo"

 "Siedmiu Mężów Evelyn Hugo"  wywarło na mnie wiele emocji, jednak nie były one, tak mocne jakbym się tego spodziewała po opiniach innych. Świat Evelyn spodobał mi się ogromnie. Dzięki niemu uwierzyłam w istnienie postaci, poczułam jakby wszystkie wydarzenia z książki stały się w świecie realnym. Czytając lekko żałowałam, że te charaktery nie istniały naprawdę. Szczerze każdemu polecam tę książkę, klimat bijący od niej jest wprost wspaniały. Harry to jedna \ moich ulubionych postaci. Przedstawia osobę idealną na przyjaciela i taką , którą każdy powinien  mieć w swoim życiu. W  utworze literackim podoba mi się również to, że sytuacje w nim przedstawione nie są koloryzowane, idealizowane tylko przedstawiają jak naprawdę może wyglądać życie gwiazd. Moją uwagę przykuł także element małżeństwa, który nie jest pokazany w sposób oczywisty i możemy ujrzeć wady oraz zalety takiego związku.

Oprac. Z. J.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz