niedziela, 22 maja 2022

Kerstin Gier "Czerwień rubinu" Trylogia czasu. Tom 1

 Książka opowiada o dziewczynie, która pewnego dnia dowiaduje się, że posiada gen podróży w czasie. Gwendolyn staje przed ciężkim zadaniem i zupełnie nową dla siebie sytuacją. W dodatku na jej drodze staje kilka lat starszy Gideon, przez którego Gwen ma mętlik w głowie.

Książka bardzo mi się podobała. Z początku miałam mieszane uczucia, opis wydawał się prosty i średnio mnie zaciekawił. Okazało się jednak, że książka jest pełna zagadek, zwrotów akcji i potrafi wciągnąć od pierwszych stron. Bardzo polubiłam główną bohaterkę, uważam, że jest bardzo dobrze wykreowana i naprawdę przyjemnie mi się o niej czyta. Niestety jest chyba więcej bohaterów, którzy nie przypadli mi do gustu, mówię tu oczywiście między innymi o kuzynce oraz ciotce Gwen. Rozumiem, że to był zamysł autorki i w stu procentach się udało. Nie raz bardzo ciężko było mi przebrnąć przez rozdziały, w których pojawiały się te bohaterki. Mimo to książka jest naprawdę bardzo dobra i przyjemnie się ją czyta. Oprac. P.W.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz